Zuidelijkste punt van deze reis

26 mei 2022 - Fondi, Italië

Aan de kust langs verder naar beneden gereden, leuke dorpjes gezien en afwisselend nette gebieden en verwaarloosde, rommelige. Ook vandaag weer veel stukken slechte weg, met gaten in het asfalt. Het lijkt soms of de weg beter is in straten met mooiere huizen.

Het was niet zo'n lange route, we willen graag nog een keer aan de zee staan. Henk heeft een camping geselecteerd in Fondi. Aangezien Henk selecteert op sterren en review is het meestal wel goed.

Echter dat op websites niet altijd de realiteit wordt getoond bleek bij aankomst op de camping Anastasia ( zie website). Na inchecken werden we naar de camper plaatsen aan het strand gebracht. Prachtige plek!

Eerst maar even  sanitair checken, we schrokken behoorlijk dat dit bestond. Heel oud, heel vies ( aan de buitenkant allemaal schimmel en groene aanslag)

Overal grote tenten met caravans en terras eronder ( van vaste staanplaatsen), brrrr maar wat doen we? De plek is prima en we hebben eigen sanitair, oké we blijven voor 1 nacht.

S middags heerlijk in zee verkoeling gezocht, daar kwamen we ook voor!

Zelf gekookt, (toch handig die basisvoorraad want ook de winkel, zwembad en restaurant zijn alleen in het weekend open). En bij 29° graden kun je de hele avond buiten zitten.

Ieder uur komt er een auto met schijnwerpers over de camping rijden, dat is de security. Of je je daar veiliger door voelt???

Goed geslapen op het geluid van de golven

1. Flip en Paula:
    26 mei 2022
    er wordt wat geleden in deze wereld........