Via de E6

20 juli 2023 - Venabygd, Noorwegen

Sorry ik kon even geen leuke titel bedenken, we houden een "kater" over aan de vorige camping. Onze buren dachten waarschijnlijk "als het niet donker wordt hoef je ook niet naar bed", ze hielden het vol tot half vijf! En wij konden niet slapen zo luidruchtig was hun gepraat!

Bij het ontbijt hebben wij hard gepraat, maar zij lagen in coma!

Inpakken en weer door, gelukkig hoeven we niet zo ver rijden. De route wordt steeds mooier, hoe verder we Noorwegen in gaan. Overal water, bos en rotsen, wij vinden dat geweldig.

Onderweg maken we een koffiestop bij het Vikingskipet, de ijsbaan in Hamar! We zien dar je daar op de parkeerplaats in de zomer mag kamperen.

We hadden wat campings geselecteerd,  maar die liggen allemaal pal naast de E6 autoweg. We googelen eens even en vinden camping Herrerud, bij aankomst blijkt het een boerenhoeve met boomgaard te zijn, we krijgen een prachtige plek met uitzicht op de bergen! En het is nog zonnig! En rustig! Er zijn ongeveer 20 plekken.

S avonds lekker geskotteld!