Goed geslapen

19 juli 2023 - Arneberg, Noorwegen

Ondanks de autoweg hebben we hier heel goed geslapen, het is wel behoorlijk fris dus we ontbijten binnen. Doen lekker rustig aan, we hebben vandaag niet zo'n lange rit in de planning.

Over het weer heb ik trouwens nog niet veel geschreven zie ik. Het is wat wisselvallig zomerweer.  Veel zon en wolken  en af en toe een ( behoorlijke) regenbui. Met gemiddeld 22 graden.  Best lekker hoor.  Wel vaak wisselen van korte naar langere broek.

Onderweg drinken we koffie aan een mooi meertje,  die je hier overal ziet.

We zijn al vroeg op de volgende camping.  Deze is super nieuw! Nieuw aangelegde velden in etages. Nieuw toiletgebouw met veel privacy! We zoeken een mooi plekje aan het water. Bert besluit om hier zijn nieuwe Supp bord maar eens te proberen. Nou het ging hem goed af!

S avonds heerlijk eten in het restaurant. En daarna onze spelavond! Toen we om 23.30 uur gingen slapen was het nog niet donker!

En het bleef nog lang luidruchtig bij onze buren............dat was niet leuk!