De bergen in

26 mei 2022 - Pescasseroli, Italië

Vanmorgen lekker ontbijt in de schaduw want het is behoorlijk warm. Komt er een golfkarretje langs om ons vuil en glas op te halen!! Toch een pluspuntje voor deze camping, eerlijk is eerlijk dit hebben we nog nergens meegemaakt.

Om 10 uur rijden we weer verder. Onderweg valt het ons ( weer) op dat de Italianen het niet zo nauw nemen met de verkeersregels,  doorgetrokken streep of niet, ze rijden gewoon voorbij. Het zijn ongeduldige verkeersdeelnemers.

Voorbij Cassino, gaan we de bergen in, prachtige route met scherpe bochten.  Dat vinden  de stuurmannen leuk!

We stoppen een paar keer om foto's te maken en van  het uitzicht te genieten,  het is hier heel rustig en de weg is prima.  Onze eindbestemming voor vandaag is Pescasseroli

En de camping heet Panoramica. Nou alles doet hier de naam eer aan hoor.  De camping ziet er gezellig uit en heeft een keurig netjes toiletgebouw. We checken in en rijden naar onze plaatsen. Het is ook hier helemaal niet druk.

Aan het eind van de middag heb ik eens even de wandelschoenen aangetrokken en een uur gelopen door het bos en op de berg. Erg mooi gebied. Het blijkt een nationaal park te zijn waar we zitten.

Nu maar eerst even lekker douchen!