Boottocht naar Gudvangen

25 augustus 2021 - Kaupanger, Noorwegen

Inderdaad vannacht niet zo goed geslapen,  tijdens het hoogwater klotste het water bijna onder onze camper (zo klonk het....) ook was er veel wind en het regende. Op zich ingrediënten om heerlijk te slapen, maar op een onbekende plek is dat toch anders.

Hoe dan ook vanmorgen op tijd wakker met stralend weer, meteen maar de douche in want het is best druk gewonden op de camping.

Ontbijten kan weer buiten en dat is toch het prettigst.

Ooit in 2004 hebben Henk en ik met onze jongens de boottocht van Kaupanger naar Gudvangen gemaakt, over het Sognefjord. Vandaag staat deze tocht ook op ons programma,  we hebben op de website gezien hoe laat de boot vertrekt, 12.00 lijkt ons prima tijd. We komen aan op een lege parkeerplaats, er staat een bord met de tijden, je raadt het al hij vertrekt pas om15.00 uur....

De website was sinds 2019 niet meer vernieuwd...beetje balen

Maar we maken een wandeling,  zetten koffie, staan voor twee gesloten museum s....