Stranda en Olden

23 augustus 2021 - Oldedalen, Noorwegen

Gisteren niet zo heel ver gereden, in het begin van de middag kwamen we met de pont aan in Stranda en meteen was daar de camping al. Het was heel mooi weer met een beetje wind. We hebben korte broek aan getrokken en heerlijk in het zonnetje gezeten. S avonds hebben we gegeten bij een restaurant aan de haven.

Vandaag rijden we een prachtige route langs Geiranger fjord naar Stryn en Olden, niet zo vet maar echt weer zo'n route dat je het liefst overal wil stoppen om te kijken en  foto's te maken.

Begin van de middag zijn we op de camping in Olden, waar we in 2018 ook hebben gestaan. Deze is dus geselecteerd op zijn mooie plek aan het fjord tegenover een gletsjer.

Er is nog voldoende plek, maar in de loop van de middag stroomt de camping weer vol met campers.

Het fjord ligt er rimpelloos bij en Bert en ik besluiten om te gaan kanoën,  de kano 's liggen er voor de campinggasten.

Eerst wat wiebelen, maar daarna gaat het goed vooruit. Wat een machtig gevoel zo tussen  de hoge bergen, top!! Wat leuk!

Wij durden geen camera of telefoon mee te nemen dus alleene een paar foto's vanaf de kant.

1. Beja:
    23 augustus 2021
    Prachtig, heerlijk genieten voor jullie😊
  2. Phillip en paula:
    23 augustus 2021
    Dit noemt men génie t’en.....
  3. Gerrie:
    23 augustus 2021
    Wauw wat ontzettend gaaf, prachtig daar, om jaloers op te worden.
    Zo fijn te zien en te horen dat jullie genieten.
    Ik geniet via dit reis blog met jullie mee.
    Dankjewel
  4. Henny Kroesen:
    26 augustus 2021
    Wat prachtig en in het echie waarschijnlijk nog veel mooier! Geniet ervan!
  5. Jos van Os:
    26 augustus 2021
    Prachtige foto's. En mooi zo te kanoën op de fjorden!