Toeren door Noorwegen

18 augustus 2021 - Hemsedal, Noorwegen

Wat veel mensen waarschijnlijk niet fijn vinden maar wij wel, de nachten zijn behoorlijk koud hier, dus 's avonds heerlijk onder je dekbed kruipen en dan lekker slapen! Geen gezweet en alles open moeten gooien....in de warmere landen.

Maar ja ieder zijn ding. Gisteren weer een mooie tocht gemaakt na ons ontbijt aan het meer waarbij de eendjes steeds rondom onze voeten scharrelen. Er heerst zo'n rust over dit land,  iedere keer weer een fantastische ervaring!

Onderweg zijn er veel stopplaatsen met picknick banken waar je even lekker je benen kunt strekken en koffie drinken.  Dat is dus wat wij overdag doen.  En onze ogen uitkijken in het landschap dat aan ons voorbijtrekt. De wegen zijn hier erg goed verzorgd.

We zijn neergestreken in het Hemsedal, waar we op de camping een spel zagen wat we nog niet kenden, het heette "laddergolf" ook wel slingerspel genoemd,  je speelt het met twee personen. Of met meerdere in een " competitie ".

Vannacht daalde de temperatuur tot 7(!) Graden, nu schijnt de zon weer, heerlijk!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Flip en Paula:
    18 augustus 2021
    Daar : 7 graden, handschoenen aan. Denk aan je longtopjes.
    Hier: 27 graden, Clime : 20 graden, pyjama aan.
  2. Jos van Os:
    19 augustus 2021
    Prachtig Henny die foto's! Zo krijg ik zin om weer een keertje naar Noorwegen te gaan.