Bourgogne

25 augustus 2022 - Lac Des Settons, Frankrijk

Ik vergeet helemaal te vertellen hoe fijn wij het vinden dat we elke avond buiten kunnen zitten! Meestal is een vestje nog niet nodig,  echt heerlijk.  We zijn weer vertrokken van de grote levendige camping.  Best gezellig die drukte maar niet voor lang. Trouwens mooi om te zien hoe actief het animatieteam was daar. Top!

Vandaag was het ook weer 30 graden, we toeren weer door het prachtige landelijk gebied. In de middag komen we in de streek Bourgougne, daar verandert het landschap. De weilanden worden kleiner en het valt op dat ze vaak omgeven worden door heggen!

Het is even zoeken naar een camping,  de camping op ons lijstje blijkt vol te staan. De dichtstbijzijnde is heel goed met bordjes aangegeven.  Maar de weg wordt steeds smaller en vol met stenen, zou dit wel goedkomen? Uiteindelijk staan we voor het bord van de camping.  Echter er is nergens iemand te vinden.  Blijkbaar is het geen actieve camping meer. Met veel moeite kunnen we allebei de campers omkeren. Dus terug over het weggetje..... we komen weer in de bewoonde wereld!

Nummer 3 is raak! Ook deze is in het nationaal park Morvan. Een ruime camping waar nog plaats genoeg is! Pfff nu maar even bijkomen.

Er is een bistro op de camping,  daar kun je "eten wat de pot schaft" en dat hebben we gedaan,  prima maaltijd!

Dus weer leuke ervaring.  Morgen gaan we wandelen.

1. Flip en Paula:
    28 augustus 2022
    er wordt wat gegeten op deze reis......