Le lac Orient bij 33 graden

24 augustus 2022 - Mesnil-Saint-Père, Frankrijk

We staan op camping Le lac d'Oriënt aan het meer.

Vandaag zal het warm worden, we hebben wel een schaduwrijk plekje, maar gaan eerst kijken of we rond het meer kunnen fietsen.

Op de fiets is het heerlijk! En rond het meer ligt een behoorlijk nieuw en breed fietspad. Dat is dus genieten. De route gaat deels door het bos, ook fijn als de zon zo brandt. Ondanks de zomerse temperatuur lijkt het in het bos wel herfst. Door de droogte verkleuren de bladeren al en vallen ook af.

Het rondje is 30 km, een mooie afstand.

Vanmiddag heel rustig onder de luifel in de schaduw gezeten. Straks nog uit eten bij het strand.

En natuurlijk de fietsen even weer opladen!

1. Gerrie:
    25 augustus 2022
    Hey vakantiegangers, wat toch fijn te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben.
    Heel veel plezier, geniet van elkaar en al het mooie wat jullie onderweg zien en tegen komen. Liefs van mij.
    28 augustus 2022
    is dit wel allemaal wáár, nog nooit van dit meer gehoord...