Donkere wolken

29 mei 2022 - Marche, Italië

Zaterdag lekker kalm aan gedaan, wandeling naar het dorpje gemaakt, was nog hele klim naar boven. In het dorp zagen we allemaal gebouwen die door houten balken gestut waren. Ook was er een grote unit ter vervanging voor de kerkdiensten.  Bart van de camping had ons al verteld dat in dit gebied in 2016 een grote aardbeving geweest was. Het herstel kwam maar langzaam op gang.

Kopje koffie op een terrasje a €1,50(!) , gezellig, gemoedelijk.  Hier nog geen massa toerisme.

Terug wandelen naar de camping ging bergafwaarts dus beter te doen.  Vanmiddag geluierd en gelezen. Donkere wolken pakten zich samen, we gaan nog gauw even zwemmen, heerlijk water.

Af en toe wat gerommel en wat druppels maar het zet niet door. Tegen de tijd dat we gaan eten regent het harder en begint het ook te waaien.  Dus eerst maar de luifel indraaien, stoelen opklappen.

Op de camping is een grote overkapping ook wel bar genoemd, daar gaan we genieten van het door Gerda bereidde eten. Weer smakelijk gegeten. We blijven lekker droog in de bar zitten voor ons potje klaverjassen.

prima vermaakt op deze leuke camping, een aanrader!!

1. Flip en Paula:
    30 mei 2022
    toch maar nog een kopje besteld zu ik zo zeggen