Villa ti Amo

28 mei 2022 - Sarnano, Italië

Na een mooie rit door de bergen, waar we allemaal borden zien met waarschuwing voor Beren, die we niet hebben gezien,  rijden we richting Pescara aan de Adriatische zee. We gaan niet over de snelweg omdat we graag langs de zee willen rijden. Maar al snel blijkt dat je moeilijk bij de zee kunt komen en vanaf de weg de zee ook niet kunt zien. Vanwege de vele rotondes gaan we na een  tijdje weer een stuk snelweg doen.

Gisteravond hebben we nog een andere bestemming gekozen dan oorspronkelijk gepland. Het is prettig om een beetje planning te hebben, maar ook fijn dat we niets hebben vastgelegd en dus in het gebied kunnen zoeken leuke plekjes.

We komen in Guado waar een kleine camping is met Nederlandse eigenaren. Een jong enthousiast stel wat ons vriendelijk ontvangt en ze hebben nog plek vrij. We krijgen  eerst een rondleiding over het terrein. Ook is er mogelijkheid om een maaltijd te bestellen die zij dan gaan koken en op ons eigen camper terras komen brengen met een fles wijn. Dat lijkt ons erg leuk dus dat willen we graag meemaken.

We installeren ons en hebben fantastisch uitzicht over de heuvels van de streek Le Marche.

Om 7 uur wordt er een groot dienblad met eten gebracht.  We hebben heerlijk gegeten!

...........

Ook vannacht was het heerlijk rustig en hebben we zonder bijgeluiden kunnen slapen!

We besluiten hier een rustdag te nemen en nog ee  nachtje te blijven.