Welkom in Zweden!

30 juli 2018 - Ljungbyhed, Zweden

National park SoderasenZondagochtend tafeltje gedekt voor ontbijt. Het is weer mooi weer dus we kunnen lekker buiten zitten. De camping waar we zijn is ruim en groen, maar het toiletgebouw is minimaal ingericht. Niet erg we gaan meteen weer door! Ondanks dat de campers wat scheef stonden hebben we allemaal redelijk geslapen. We rijden in de richting van Kopenhagen via Odense. Natuurlijk een paar keer over hele grote bruggen waaronder de brug uit de serie “the Bridge”waar Henk en ik weg van zijn! In de buurt van Ljunbyhed hebben we een camping bij nationaal park Soderasen. We gaan eerst wandelen in het park 7km ongeveer. Door de hoogteverschillen zijn we wel een paar uur onderweg. Mooi. Daarna naar de camping een grote camping in een door rotsen omgeven terrein. Mooie ruime plekken waar de campers mooi tegenover elkaar staan met een terras ertussen. Het restaurant in het nationaal park was om 17.00 al gesloten dus vandaag gaan wezelf koken en gezellig eten op ons terras heerlijk kamperen. S avonds nog lang buiten gezeten.