Aankomst in Vancouver

9 augustus 2017 - Vancouver, Canada

na 11 uur in het vliegtuig, nederlandse tijd 24.00 uu komen we aan in Vancouver. Door het tijdsverschil is het hier helemaal geen nacht, maar 15.00 in de middag.tja zo duurt 8. Augustus wel erg lang! Uitstappen en weer door de (geautomatiseerde) paspoortcontrole, even oefenen, dan koffer ophalen en naar de uitgang. En ja hoor daar staat Robert ten Brink, oh ik bedoel Marcel de reisleider ons op te wachten met een bordje met daarop "Kras". Toen de hele groep van 35 mensen zich verzameld had werden we door Marcel welkom geheten in Canada en gingen we naar de bus die ons naar ons hotel bracht. Aangezien het al een lange dag was wilden we snel naar de kamer. echter ons kamerpasje opende niet onze hotelkamer Dus weer naar de receptie terug, die maakte een nieuw kaartje aan. Weer naar de tiende verdieping en wat denk je: deur ging niet open! Tja weeeer naar de receptie, toen ging de manager mee (controleren of wij niet gek waren). Ze beloofde een monteur te sturen die de deur (het slot) zou komen resetten. Wij gingen intussen met een aantal mensen iets eten en drinken. Toen we om acht uur terugkwamen en nu toch wel heel erg moe waren, ging de deur WEER niet open! Aangezien er een ander meisje bij de receptie zat gingen we weer twee keer proberen. Daarna werd de beveiliging gebeld om ons binnen te laten in onze kamer. Die beloofde iemand van de technische dienst te sturen. Anderhalf uur later was die er nog niet"..".......... nu gaan we toch echt SLAPEN. Wordt vervolgd.....