Mooie tocht naar Torsby

1 augustus 2018 - Torsby, Zweden

Heerlijk geslapen. De bestelde broodjes kunnen we om half tien ophalen, dan is hier de bakker langs geweest. Maakt niet uit, we vertrekken gewoon wat later. Vandaag lekker harde broodjes, elke dag weer een verrassing. We genieten weer van ons ontbijt in de buiten boslucht. Daarna weer het dagelijkse ritueel van afwassen inpakken en camper rijklaar maken. Het gaat al soepeler, je onthoudt steeds beter wat in welk kastje zat......... Henk zet de nieuwe route in de tomtom en daar gaan we weer! Had ik al verteld dat we hier elke dag zon hebben en 28-30 graden? Heerlijk die airco in de auto! We rijden een erg mooie route, veel bos maar ook een plattelandslandschap. Via Filipstad en Sunne naar Torsby. Om half vier komen we aan op Torsby camping, een grote camping gelegen aan een meer. Er is nog plaats voor ons. Aangezien er een restaurant is gaan we meteen reserveren, er is vanavond live muziek en buffet menu, klinkt goed. Het lukt om plaats naast elkaar te krijgen, zodat we weer een gezamenlijk terras kunnen inrichten. S middags nog even  chillen en douchen. Tegen zevenen naar het restaurant, een prachtige blokhut met open zijkanten en uitzicht op het meer! super, tafeltje met onze naam erop. We hebben heerlijk gegeten, top met dit mooie weer ook. Bij de campers nog een potje Keezen( prachtig spel, kruising tussen mens erger je niet en pesten) . Het blijft lang warm en we zien weerlichten in de verte maar bij ons geen buien. Slapen is wat lastiger met deze warmte, tot nu toe koelde het s avonds lekker af maar deze keer niet.

1. Roelof en Hanna:
    1 augustus 2018