We rijden Noorwegen binnen!

1 augustus 2018 - Tisleidalen, Noorwegen

1 augustus, na een lekker ontbijtje, gaan we de campers verversen van water. Dit moet op een speciale afvalwaterplek op de camping, en deze grote camping heeft dat. Eerst keer is het een beetje klooien maar het lukt allemaal. We hebben weer een voorraad vers water aan boord! Afrekenen en daar gaan we weer. We rijden in  noordelijke richting over autowegen en toeristische wegen. Via Flisa en Sandstad naar Elverum. Onderweg het ene mooie meer na het andere. Ook heel veel agrarisch gebied met vooral graanvelden, maar ook aardappels en vee. Voor de lunch stoppen we op een stil weggetje en gaan picknicken op onze eigen stoelen. Handig dat je alles zelf mee hebt! En de afgelopen dagen was een leuk terrasje zoeken best moeilijk dus we hadden  nu zelf koffie en broodjes meegenomen. Prima! Dan door naar Noorwegen, via Hamar naar uiteindelijk Tisleidalen waar onze camping voor vannacht is. We komen om half vijf aan. Er is voldoende plek, de camping heeft een eiland in de rivier waar we over de brug naar toerijden en een ruime plek hebben. Op de camping is een restaurant de keuken sluit om 7uur, dus we gaan eerst even iets eten. Daarna  nog een lange avond op de camping. Eerst maar deze blog schrijven en de foto’s importeren naar de ipad. Druk, druk druk hoor. Maar alles voor de volgers natuurlijk!

1. Alina:
    1 augustus 2018
    Heel leuk om jullie zo te volgen! Groetjes vanuit de Wijk
  2. Griettinus en tinie:
    2 augustus 2018
    Hallo Camperrijders al vele kilometers gereden en veel natuur schoon gezien
    groeten uit de Casperhof
  3. Gonda:
    2 augustus 2018
    Prachtige plaatjes! Leuk om de verhalen te lezen!
    Groetjes,
    Gonda