Het regent (een beetje)

3 augustus 2018 - Randsverk, Noorwegen

tja als vakantieganger wil je liever geen regen, maar ik hoop voor jullie in nederland dat het af en toe eens weer regent. Tijdens ons ontbijt is het nog droog dus we zitten lekker buiten. Bij het wegrijden begint het te regenen. We hoeven vandaag niet ver te rijden dus we doen rustig aan. Het is al snel weer droog. We zien mooie plekjes en na het dorpje Beitostolen rijden we de grote vlaktes op, ook wel maanlandschap genoemd. Het is er erg druk, alle parkeerplaatsen zijn bomvol. Best lastig om met twee campers een plekje te zoeken. Henk en ik zijn hier al vaker geweest maar het blijft mooi, Bert en Dien zijn echt onder de indruk van deze ruige natuur. In Beseggen stoppen we en maken een bergwandeling van 1,5 uur. Je kunt het beter klimmen noemen dan wandelen, het is een rotsachtig pad. Erg mooi maar vermoeiend, vooral bergop! Een mooie middag! Daarna nog een stukje doorrijden naar Randsverk waar we camping opzoeken. Ook hier weer zelf plekje kiezen en de campers mooi naast elkaar parkeren met de luifels naar elkaar toe. Het is wat kouder en is ook wind, dus we gebruiken zelfs ons windscherm, past precies tussen de campers in. Eten doen we in het restaurant op de camping. Dit zijn een soort cafetaria’s, dus geen grote steaks! Maar prima. Een prachtig luxe toiletgebouw met veel privacy. Dit zie je niet heel veel op deze manier.

1. Flip en Paula:
    3 augustus 2018
    Nou, een fikse regenbui en een temperatuur onder de 31 graden zou ons goed uitkomen, hier in ons onderkomen in Zuid-Frankrijk!
    Leuk om dit allemaal te lezen en min of meer te herkennen!
    Ideaal om dat allemaal zo met z'n vieren te doen.
  2. Griettinus en tinie:
    3 augustus 2018